Actuele Levertijden
Uw donsdeken wordt op bestelling gemaakt. Hierdoor kunnen wij uw specifieke wensen (formaat, vulgewicht) vervullen. Dit betekent echter ook dat we met levertijden te maken hebben.
Is levertijd een belangrijk punt voor u?
Optie 1: Bel ons voor u bestelt. Wij vragen dan aan het atelier of de gewenste leverdatum haalbaar is.
Optie 2: Bel ons en kom langs als wij uw gewenste dekbed op voorraad hebben.
Atelier | Levertijd |
---|---|
Dickenbergh | 8 tot 10 werkdagen* |
Falkenreck | 4 tot 7 werkdagen |
Kauffmann | 6 tot 8 werkdagen |
Otto Keller | 5 tot 7 werkdagen |
Hans Kruchen | 8 tot 12 werkdagen |
Seibersdorfer | 8 tot 12 werkdagen |
* Dickenbergh Holstein90: op werkdagen voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Status en volgen van uw bestelling
Heeft u een vraag over de status van uw bestelling? Mail ons uw naam en/of het bestelnummer. Het bestelnummer is te vinden op de orderbevestiging die u reeds via de mail heeft ontvangen.
Zodra uw bestelling in verzending gaat, wordt er een Track & Trace code aangemaakt en aan u verzonden. Op de website van het vervoersbedrijf (dit linkje krijgt u in de mail) kunt u het pakket volgen.
Wat gebeurt er met uw pakket als u niet thuis bent?
Hier zijn de verschillende scenario’s voor als u niet thuis bent:
Levering bij de buren: De vervoerder probeert uw pakket bij een van uw buren af te leveren. Zij laten een briefje achter met informatie over waar het pakket is bezorgd.
Ophalen bij een afhaalpunt: Als bezorging bij de buren niet mogelijk is, brengt de vervoerder het pakket naar een nabijgelegen afhaalpunt, zoals een supermarkt, postkantoor of een speciaal afhaalpunt van de vervoerder zelf. U ontvangt een bericht met de locatie waar u het pakket kunt ophalen.
Nieuwe bezorgafspraak: U kunt online via de tracking-code van de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak maken op een tijdstip dat u beter uitkomt.
Retourneren naar de afzender: Als het pakket niet bezorgd kan worden en niet afgehaald wordt, wordt het teruggestuurd naar de afzender.