Klantenservice

Wij willen u goed informeren zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Daarom weten steeds meer mensen de weg naar ons te vinden.
De beste donsdekens uit Duitse en Oostenrijkse ateliers op een rijtje, dat is Donsdeken.be.

Niels, Rien

Of het nu om een zomerdonsdeken gaat of een donsdeken uit een hogere warmteklasse, wij hebben alle formaten en varianten in ons assortiment.
Als u vragen heeft, belt of mailt u ons. Wij geven direct en met aandacht antwoord op al uw vragen; voor de aankoop en nadat uw donsdeken bezorgd is.

Hoe te bestellen

Bestellen is heel eenvoudig bij Donsdeken.be. Toch hebben we een kleine handleiding voor u geschreven.

Heeft u vragen over een bestelling? Schrijf ons of bel ons.

Via e-mail: info@donsdeken.be, telefonisch: 03 808 27 58 of via de live chat (rechts onderaan de pagina).

Verzending

Wanneer kunt u uw bestelling verwachten? Meer informatie over levertijden vindt u op de pagina Verzendinformatie.

Garantie en productfouten

Standaard bieden wij 5 jaar garantie op alle donsdekens. Een donsdeken gaat gemiddeld echter 10 jaar mee, dus ook als u na de eerste 5 jaar een productfout merkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij willen graag dat u gelukkig bent en blijft met uw aankoop.

Assortiment en voorraad

Wij hebben een breed assortiment, waardoor wij niet alles op voorraad kunnen houden. Van bijna alle donsdekens hebben we wel enkele exemplaren op voorraad, dus als u bij ons uw keuze wilt komen bepalen, dan bent u van harte welkom. Wilt u zeker weten of een bepaald donsdeken aanwezig is, laat u dat weten, dan zorgen wij ervoor dat het er is als u ons bezoekt.

Betalen

U kunt online bestellen en natuurlijk ook online betalen. Wij hanteren verschillende manieren van betalen. We ondersteunen Bancontact, Creditcard, PayPal en iDEAL. U kunt het te betalen bedrag ook vooruit betalen, u ontvangt de bevestiging en de factuur via e-mail na uw bestelling.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Niet tevreden? Klachten?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Wanneer u in eerste instantie niet tevreden bent met een product of met onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie van BeCommerce. Kijk hiervoor op Geschillencommissie BeCommerce. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze commissie te verschijnen.

Algemene voorwaarden

Wat zijn uw rechten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden